Street - Sweet

Nu har jag äntligen fått i mig lite mat. Note to self, se till att ha färdig mat de dagar du tränar sent! Dagen idag har varit en myckt bra dag. Jag har jobbat som en galen till kl 18.30 då det var dags att gå iväg och köra street. Det passet hade jag behövt igår, det går lixom inte att vara på annat än bra humör när man går därifrån. Bästa Fia! Den här gången var det dessutom ännu roligare eftersom jag nu kommer ihåg några av stegen.

För övrigt går det mycket tid till att jobba, träna, fixa mat och sova nu. Det gör att bloggen blir lite lidande men det får gå. I morgonkväll är dock planen att spendera rätt mycket tid framför datorn.





Kommentarer
Postat av: anna

haha ja mat får jag minst sagt ;P



kul med street! jag är nog också en del framför datorn imorgon kväll, fast på ett tåg ;P

2010-11-11 @ 21:37:13
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0