Lördagsfest, avslagen julmust light

Händer inte mycket här i bloggen just nu. Speglar mitt liv rätt bra faktiskt. Jag är sjuk igen och ligger hemma. Det blir inte så mycket att skriva om då. Tror att jag stannade hemma i tid denna gång i alla fall så nu ska det väl inte bli lika långvarit som sist.  Eller sist och sist det hann ju inte helt gå över. Eftersom jag missade pappas födelsedag på grund av detta hoppas jag nu på att vara pigg till jul. Bitter, inte jag inte..

Som ni märker är det lika bra att jag tar mitt dåliga humör och låter bloggen vara tills jag snäppt upp mig lite. Vem vet, det blir kanske redan i morgon. I morgon är ju en annan dag.

Jag ska i alla fall se finalen av Robinsson ikväll. Håller inte på någon speciell eftersom jag inte följt programmet i år. Men eftersom Sundsvallspojken fortfarande är kvar så hejjar jag på honom. Som jag såg på stan häromdagen by the way.




Kommentarer
Postat av: Helena

Men lilla gumman är du sjuk igen. Stackars dig, tänker på dig, stor kram

2010-12-18 @ 21:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0