Vad hände..

Inte trodde jag att jag skulle bli såhär däckad av en vanlig förkylning. Jag är en sån som brukar kunna ta några alvedon och gå och jobba. Nu tar jag alvedon och kämpar för att ta mig från soffan och köket. Tydligen måste man ju äta även fast man är sjuk. Jag är dock piggare nu och den onda halsen är borta. Har dock lite svårt att andas för det är tungt i bröstet fortfarande, kroppen är helt slut och hostan är som en igel. Nej, jag är inte överpositiv och tycker lite synd om mig själv just nu. Fick jag för att allt började kännas så bra med träningen. Kan säga att jag inte kommer träna med halsont någon gång igen! Tror att det var det som gjorde att det blev som det blev. Jag kände mig varm, läs febrig och hade ont i halsen i tisdags men körde både styrketräning och spinning iaf. Inte så smart.

Hoppas ni mår bra! Jag återkommer när energin är tillbaka.

Kommentarer
Postat av: anna

låter som den förkylning jag fick när jag var hemma en vecka. du gå inte och jobba för tidigt, du kommer bara bli värre då! jag lovar.



krya på dig vännen!

2010-11-22 @ 23:59:32
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0