Kroppeländet

Idag är jag trött. Min kropp är nog den minst samarbetsvilliga jag vet just nu. Jag försöker göra allt jag kan för att få må bra. Jag vill vara utan min fruktansvärda huvudvärk, jag vill kunna sova när jag går och lägger mig och jag vill inte behöva må dåligt, känna mig stressad svag och orkeslös. Då kan man ju undra varför jag nu inte ens kan sova med insomningstabletterna. Samtidigt som jag naturligtvis inte gillar att stoppa i mig dessa måste jag få sova, men om jag inte sover med dem skulle jag lika gärna kunna låta bli att ta dem. Sömnskolan, hallå vart är ni? Jag har väntat i evigheter på att ni ska ringa nu!!

Och alla tankar vart gör man av dem om jag får fråga?!




Kommentarer
Postat av: Zäta

ja verkligen :) vill också förändra mitt hår lite!

2010-04-02 @ 16:31:33
URL: http://www.metrobloggen.se/Mikaelaz
Postat av: anna

jag har tyvärr inget bra svar på det där =/



godiset är grymt gott, har en massa kvar men tänkte käka upp det ikväll tillsammans med Lisa haha

2010-04-02 @ 16:46:55
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Petra

Med lite tur så lossnar allt av sig själv så småningom... när livet faller på plats... men man ska ju orka vänta också..och det är ju inte det lättaste! Jag önskar att du fick sova som en stock så fort du landade på kudden.. och att skallebanken skulle flytta till en annan familj... MEN det kommer att gå!! Du är en klippa och du kommer gå segrande ur det här! Garanterat!!

2010-04-02 @ 17:11:56
URL: http://pemas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0