Lördag

Idag är det riktigt grått och trist här, regnar gör det dessutom. Men det innebär att det kommer försvinna lite mer snö och det är toppen. Jag har en liten lätt baksmälla av gårdagens mängd av huvudvärkstabletter men idag är minsann huvudvärken borta och nu håller jag tummarna för att den håller sig borta länge, länge. Ja, jag har fortfarande kvar min tidigare så omskrivna huvudvärk. Jag har nu fått en medicin som jag ska äta i förebyggande mot migrän så nu har jag inte ont lika ofta och är inte lika däckad när anfallen kommer så förhoppningsvis ska inte det här bli en ny huvudvärksblogg.

Strax är det dags för en tur till Birsta och förhoppningsvis lite shopping.


Aldrig har längtan till sommaren varit så stor!

 


Kommentarer
Postat av: Jonna

Bara bra! :) kär som en toka!!! :) haha

2010-03-27 @ 13:44:17
URL: http://jth.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hejhej. Vad kul att du är tillbaka, har saknat dig =)



Här är det bara bra!! Hoppas du får en bra helg, kram kram.

2010-03-27 @ 14:59:43
URL: http://candygirl84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0